Asus P5B-VM - Reviews

Specificaties Socket 775 • Micro-ATX • Intel G965 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus P5B-VM Review

Robert1964Newbie 2 april 2007, 196 views

Asus P5B-VM

Pluspunten

• Goed moederbord met complete uitrusting.

Minpunten

• IDE aansluiting op lastige plek, heb een MSI 7900GTO die over de hele diepte van bord steekt. Hierdoor loopt mijn IDE kabel strak over de 7900GTO heen.

Layout Score: 3
Ook ik had problemen met het geluid als ik mijn brander gebruikte en ook nog bv een film ging kijken. Dit lag bij mij aan het feit dat ik de HDD (2 x) op de SATA aanslluiting had aangesloten. In eerste instantie op de secondairy SATA. Ik heb ze op de primairy SATA aangesloten en toen zag Windows XP opnieuw mijn brander op een ander IDE kanaal. Vanaf dat moment geen problemen meer gehad. Zelfs niet als ik met Winrar iets aan het uitpakken ben en ook aan het branden en zelfs nog iets luister of kijk met geluid erbij.

ASUS levert in mijn ogen met deze P5B-VM een compleet moederbord af. USB en 1394 aansnluitingen. Zelfs nog een eSATA aansluiting voor een extern harde SATA schijf.

Heb jij ook een Asus P5B-VM?