Specificaties Videocamera zonder opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Kodak ZM1 Mini Rood Review

Watse RoordaNewbie 19 juli 2011, 241 views

Kodak ZM1 Mini Rood

Pluspunten

• klein, waterdicht, simpel, met software, USB

Minpunten

• storing gevoelig,

Beeldweergave Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 3
Deze camera nu een paar weken in huis om een film te kunnen schieten onder water. Goedkoop camera onder de 50 euro. De beelden worden opgenomen in VGA dit houd in dat het een vierkant formaat is. In deze tijd hebben we allemaal breedbeeld. zeer jammer. Camera is klein en compact lekker om mee te nemen. Knoppen zitten goed. alleen wel gevoelig, bij lichte aanraking al resultaat. camera vond ik storing gevoelig loopt vaak vast en kan niet goed over duik in het water. Heb een filmpje gemaakt om het resultaat te kunnen zien van de kwaliteit. http://www.media-video.nl/video/185/

• pc windows

Heb jij ook een Kodak ZM1 Mini Rood?

Het is maar VGA maar ziet er wel goed uit.
Leuke onderwater salto!
Koel filmpje! (Ik begrijp niet 'kan niet goed over duik in het water')