Linksys WET610N Review

BKK 1 juli 2011, 1.929 views

Linksys WET610N

Pluspunten

• makkelijke installatie

Minpunten

• ik had graag meer monitoring gezien in de bridge over met name snelheid en stabiliteit van de bridge

Beheerbaarheid Score: 5
Na een overstap van tele2 naar ziggo was het noodzakelijk een wireless connectie op te bouwen over een bridge om mijn computers boven te verbinden met het ziggo modem.

na installatie leek alles goed te werken, echter na een tijdje werken, bleek de verbindinig instabiel te worden, verbindingssnelheid was niet constant. Bridge opnieuw ingesteld, geen oplossing. Uiteindelijk opgelost door de laaste fimware te installeren. sindsdien draait de bridge stabiel met een goede constante netwerk snelheid.

Heb jij ook een Linksys WET610N?