Specificaties all-in-one (Zwart) - Bekijk alle specificaties

Lexmark S305 Review

hf-Sparks 30 juni 2011, 427 views

Lexmark S305

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• 1. Zeer hoge kosten zwarte inkt.
  • 2. De S-305 is een all in one draadloosnetwerk apparaat echter de software
  • gaat er vanuit dat je een USB-kabel hebt aangesloten. Indien de S-305 in een
  • draadloos netwerk draait en een scan naar een PDF-document wilt uitvoeren
  • krijg je een foutmelding. Je moet dan eerst in de software aangeven dat je
  • draadloos wilt werken.
  • 3. Installatie printerkop voor een leek problematisch (slechte installatie guide).

Inktverbruik Score: 1
Scansnelheid Score: 3
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 2
Drivers en stabiliteit Score: 3
De Lexmark is een eenvoudige all in one, bediening is eenvoudig. De installatie v.w.b.de printerkop is een puzzelwerkje en voor de leek erg lastig (slechte installatie-informatie).

De kwaliteit voldoet voor alleen het eenvoudige werk zoals een snelle kopie en/of de aanmaak een PDF (scan). Voor hoogwaardige afdrukken beveel ik deze printer niet aan.

Na een half jaar begaf de printerkop het. Deze werd in overleg met de klantenservice vervangen. Na 1 1/2 jaar stopte de printer ineens met het afdrukken in zwart. De printer had nog geen 90 A4'tjes met een nieuwe originele 100XLA cartridge afgedrukt (normaal 500 in lage kwaliteit). Na alle foutprocedures van Lexmark te hebben uitgevoerd een nieuwe cartridge gekocht. Probleem bij Lexmark klantenservice aangekaart. Klantenservice medewerkster kon geen antwoord geven (behoudens een update van printersoftware) op het feit dat de cartridge maar een levensduur heeft van 1/5 van de normale duur. Zij zinspeelt op het gebruik van een "niet legale" cartridge of navulling. Zij beantwoordt mijn e-mail niet meer als ik daarover vragen heb. De volgende keer zal het voor mij geen Lexmark meer zijn.

Heb jij ook een Lexmark S305?