Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Belkin Play Max Review

jan_schrik 30 juni 2011, laatste update op 30 juni 2011, 1.235 views

Belkin Play Max

Pluspunten

• Eenvoudige installatie daardoor door iedere gebruiker te installeren

Minpunten

• gebruikt een niet instelbaar IP segment

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Belkin heeft hiermee een schot in de roos, de installatieprocedure is zodanig strak geregeld dat iedere gebruiker er met goed gevolg doorheen komt.Vervelend is dat standaard een afwijkend IP-segment gebruikt wordt. Hierdoor moet ik mijn wireless printer opnieuw installeren. Selheid is uitstekend, Dual band is goed geregeld Ún er is een guestaccount aanwezig.
Ontwerp ziet er mooi uit en eindelijk een router zonder allerhande volslagen nutteloos knipperende LED's.
Verder is er de in dit prijssegment obligate WPS knop aanwezig

Heb jij ook een Belkin Play Max?

Moderatie-faq Wijzig weergave

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True