Specificaties 14,1MP, HD filmen, 4x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Casio Exilim Zoom EX-Z800 Zwart Review

vodkahetvarken 21 juni 2011, 388 views

Casio Exilim Zoom EX-Z800 Zwart

Pluspunten

• premium automatisch
  • snel een goede foto
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen keylock
  • geen af hulplicht/led

Snelheid en automatiek Score: 3
Batterijduur Score: 5
ik heb deze camera gekocht als simpele camera voor familie foto's en vakantie foto's zoals te verwachten van deze camera zitten er geen professionele functies op (iso veranderen enz. kan wel maar zit ver weggestopt in menu's). een van de grote gemissen die ik heb is een keylock. alhoewel ik dit nog nooit op een camera heb gezien heb, is het wel handig voor een een camera die je meestal in je broekzak zal hebben.

Door het gemis van een keylock is de camera al meerde keren vastgelopen in me zak (bij open van de lens). simpel weg de accu verwijderen en vervolgens de lens voorzichtig terug drukken lost dit probleem op.
het gebrek aan een afhulplicht zorgt ook voor slechte autofocus in donkere omstandigheden (kroeg enz.)

over het algemeen dus een fijne camera zolang je geen eisen stelt (ik ben dslr gewent maar hier kan je goed mee leven) premium automatisch doet al het denkwerk voor je al moet je wel rekening houden met 1 a 3 seconden vertraging tot de volgende foto(niet onderbreekbaar als je snel een betere foto wil nemen).

Heb jij ook een Casio Exilim Zoom EX-Z800 Zwart?