TakeMS BD256TEC400 Review

Dun gladste aal 18 februari 2007, 772 views

TakeMS BD256TEC400

Pluspunten

• Loopt ook op CL2
  • overclock tot 240Mhz stock voltage
  • goedkoop

Minpunten

• 256MB is tegenwoordig niets meer

Stabiliteit Score: 4
Geheugen survey?
ja , even zeggen hoe hij het doet, eigenlijk valt over geheugen weinig te beoordelen, maar ik vertel even de belangrijke dingen

waarom deze?
Toen ik deze kocht (5 maanden terug) was dit het goedkoopste 256 mb pc3200 wat ik kon halen.ICM met de freezer 64 pro.

overclockbaarheid & stabiliteit
Dit heeft me positief verassed. standaard is het volgende:
CL2,5
200Mhz

ik heb hem als volgd kunnen overclocken
CL2
215Mhz

en
CL2,5
240Mhz

hier ben ik dus heel tevreden over, sowiezo dat het op CL2 wou lopen.

dit loopt het allemaal stabiel op stock DDR voltage, dit is gebeurd met een k8t800 chipset, op een albatron moederbord

prijs
er is goedkoper en nug veel duurder geheugen. dit reepje zit in het goedkope seegment.

Feature set?
Mijn reepje werd door MNM-computers geleverd in een antistatisch zakje, verder zit er niets bij. ik heb voldoende beoordeeld om dat het ook gewoon was wat ik had verwacht. een instalatie manual lijkt me overdreven.

aanrader?
Als je alleen 256 Mb geheugen wil hebben zou ik voor de wat goedkopere varianten gaan van andere merken, zelf ben ik heel tevreden

Heb jij ook een TakeMS BD256TEC400?

256 mb is ook bijna niks meer, maar daar heb je toch echt zelf voor gekozen :O