Specificaties 1.000W (80 Plus Bronze), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Silent Pro M1000 Review

Silasje 26 mei 2011, laatste update op 26 mei 2011, 1.040 views

Cooler Master Silent Pro M1000

Pluspunten

• Stil
  • Stabiel
  • Mooi design
  • Krachtig
  • EfficiŽnt

Minpunten

• De doos is veel te mooi, kost wel 15 euro. dit hadden ze beter kunnen besteden aan de kwaliteit van de rubbers.

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 5
Toen
De voeding gebruik ik sinds medio 2010. Tijdens het uitpakken van de voeding stond ik versteld van de verpakking, zo mooi en goed verpakt, de kabels zaten in een mooie stoffen zak. De voedig was mooi gepresenteerd.

Tijdens het inbouwen van de voeding kwam ik geen enkel negatief ding tegen. Alles verliep soepel. Ook de rubbers op de voeding (om resoneren te voorkomen) waren makkelijk te plaatsen.

Nu
Nu ben ik nog zeer te spreken over deze voeding, het enige nadeel is dat de rubbers die resoneren voorkomen, wat losser zijn gaan zitten. Door de ventilator (200mm) op het zijpaneel van mijn behuizing kan deze wat gaan klapperen, dit heb ik op moeten lossen door wat lijm op de rubbers te smeren.

Heb jij ook een Cooler Master Silent Pro M1000?

Reviews door de redactie

Zou je wat kunnen vertellen over de warmte productie/geluids productie? En zou je wat foto's kunnen plaatsen van hoe de voeding in je kast zit. En zou je kunnen aangeven of je de voeding zijn geld waard vindt? Op die manier kan je je review makkelijk stukken verbeteren, op deze manier is het namelijk wel erg kort.

Edit: Kijk bijv. eens naar de review van de M600 van Wouter.S

[Reactie gewijzigd door timmie78 op 26 mei 2011 10:09]

Ik zou dit vanavond even toevoegen, zit nu op het werk ;)
Stabiel, dat mag ook wel op een 1KW voeding op zon licht systeem. Dat zou nog draaien op een goeie 450 watt voeding (XFX pro bijv).

[Reactie gewijzigd door Reinman op 26 mei 2011 14:06]

Heb je "review" met twee sterren gewaardeerd omdat het altijd beter is dan een vul maar wat in review van 1 t/m5!
Maar wel mat tegenzin.
Is dit ding goed genoeg voor 3x R9 280x?
ze hebben een tdp van 250w wat ze ook echt halen als je er bitcoin mee gaat minen [url=zie hier]http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-r9-280x-r9-270x-r7-260x,3635-18.html[/url], dus dan houd je nog 250w over voor de rest van je systeem, een i7 4770k heeft een tdp van 84w, dus dit zou zeker goed moeten gaan.
Het wordt een mining rig dus de cpu etc zal idle zijn. Bedankt!