Apple iPad Wi-Fi + 3G 16GB Zwart Review

djkavaa 24 mei 2011, laatste update op 24 mei 2011, 903 views

Apple iPad Wi-Fi + 3G 16GB Zwart

Pluspunten

• Snel
  • Mogelijkheden
  • Apps
  • Mogelijkheden tot Jailbreaken
  • Uiterlijk
  • Accu duur

Minpunten

• Geen Flash
  • Uitbreidbaar geheugen
  • Geen HDMI -out

Gewoon een super apparaat.
Meer kun je er eigenlijk niet van zeggen, hij doet waar hij goed in is en dat is een laptop grotendeels vervangen.

Denk hierbij aan het gebrek van Flash en het geheugen bij multitasking.

Ipad is in gebruik met IOS 4.3.3 en is Jailbroken

Verder heb ik al een iphone dus ik was al gewend aan de besturing.
De mede bewoners evenals de personen die nog nooit achter een pc hebben gezeten weten hierbij hun weg te vinden.
De bediening is gewoon super een kind kan de was doen.

Test Resultaten zijn er volgens mij wel voldoende.
Je moet het apparaat toch zelf naar je eigen hand zetten en dat doet hij wat je hem opdraagt.

Heb jij ook een Apple iPad Wi-Fi + 3G 16GB Zwart?

Ik zal er bij de volgende Reviews aan denken, en het gaat me niet om de karma punten die gebruik ik niet eens.
Juist, het is niet om jou af te kraken, maar, zoals Sake al zei: dit gaat niet echt ten goede van de productscore, en mensen die echt overwegen een iPad te kopen komen hier niet veel verder mee. Neem een voorbeeld aan deze review, een ander product, maar wel uitgebreid, informatief en nuttig. Natuurlijk mag je een hoge score geven aan het product, als je dat maar uitgebreid onderbouwd :)
Zal ik doen bedankt.
Doet me denken aan een review puur om de karmapunten. Geen objectieve blik, geen motivatie achter je mening en barweinig informatie. Een review schrijf je om andere mensen te informeren over een product, en te laten weten wat jouw ervaringen er mee zijn zo dat iedereen een duidelijk beeld krijgt van hoe een product in elkaar zit, en wat de negatieve en positieve punten zijn. Hier heeft niemand wat aan! :?

Neem een kijkje bij de voorbeeld reviews, als je er persť een wilt schrijven - en bedenk dat alleen jouw 'oordeel' niet genoeg is. Succes!
Bij negatieve eigenschappen staat: Geen HDMI uit maar daar kan je gewoon een kabeltje voor halen.
*kug* een DUUR kabeltje
Klopt masr ik bedoel als standaard
@dj hoe betrouwbaar zijn jou reviews? al je reviews staan voluit dus alles wat je hebt is uitmuntend?..we hoeven niet verder te zoeken lol
Zie het ook. Dit ondermijnt helaas gelijk ook het sterren waarderings systeem. 8)7
Het gaat toch om mijn oordeel?
En ja alles wat ik heb functioneert prima.
Ik zal het nog eens een keer nalopen...
Nu kan ik je een mooi voorbeeld geven.
Je zet bij prestaties 5 sterren maar in je omschrijving zeg je :Je moet hem wel kopen als bijvoeging op je huidige apparatuur op het moment want ik merk soms dat ik nogal tegen limieten aan loop.

Denk hierbij aan het gebrek van Flash en het geheugen bij multitasking

Dus prestatie moet dan denk ik minder dan 5 sterren zijn als je tekort komt?