Apple iPad Wi-Fi + 3G 16GB Zwart Review
Gewoon een super apparaat.
Meer kun je er eigenlijk niet van zeggen, hij doet waar hij goed in is en dat is een laptop grotendeels vervangen.
Je moet hem wel kopen als bijvoeging op je huidige apparatuur op het moment want ik merk soms dat ik nogal tegen limieten aan loop.
Denk hierbij aan het gebrek van Flash en het geheugen bij multitasking.
Ipad is in gebruik met IOS 4.3.3 en is Jailbroken
Verder heb ik al een iphone dus ik was al gewend aan de besturing.
De mede bewoners evenals de personen die nog nooit achter een pc hebben gezeten weten hierbij hun weg te vinden.
De bediening is gewoon super een kind kan de was doen.
Test Resultaten zijn er volgens mij wel voldoende.
Je moet het apparaat toch zelf naar je eigen hand zetten en...
Pluspunten
Snel Mogelijkheden Apps :D Mogelijkheden tot Jailbreaken Uiterlijk Accu duur
Minpunten
Geen Flash Uitbreidbaar geheugen Geen HDMI -out
Eindoordeel
Meer kun je er eigenlijk niet van zeggen, hij doet waar hij goed in is en dat is een laptop grotendeels vervangen.
Je moet hem wel kopen als bijvoeging op je huidige apparatuur op het moment want ik merk soms dat ik nogal tegen limieten aan loop.
Denk hierbij aan het gebrek van Flash en het geheugen bij multitasking.
Ipad is in gebruik met IOS 4.3.3 en is Jailbroken
Verder heb ik al een iphone dus ik was al gewend aan de besturing.
De mede bewoners evenals de personen die nog nooit achter een pc hebben gezeten weten hierbij hun weg te vinden.
De bediening is gewoon super een kind kan de was doen.
Test Resultaten zijn er volgens mij wel voldoende.
Je moet het apparaat toch zelf naar je eigen hand zetten en dat doet hij wat je hem opdraagt.
Heb jij ook een Apple iPad Wi-Fi + 3G 16GB Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (12)
Neem een kijkje bij de voorbeeld reviews, als je er persé een wilt schrijven - en bedenk dat alleen jouw 'oordeel' niet genoeg is. Succes!
En ja alles wat ik heb functioneert prima.
Ik zal het nog eens een keer nalopen...
Je zet bij prestaties 5 sterren maar in je omschrijving zeg je :Je moet hem wel kopen als bijvoeging op je huidige apparatuur op het moment want ik merk soms dat ik nogal tegen limieten aan loop.
Denk hierbij aan het gebrek van Flash en het geheugen bij multitasking
Dus prestatie moet dan denk ik minder dan 5 sterren zijn als je tekort komt?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn