FIFA 11, Xbox 360 Review
Fifa 11 is een geweldig spel, ik speel al sinds jaar en dag fifa, en moet zeggen dat de laatste jaren EA Sports ontzettend is gegroeid met zijn spellen. Fifa 11 is echt een geweldig spel, wat ik nog steeds dagelijks speel.
Al is speltype coach na een tijdje wel minder intressant maar gelukkig kun je je eigen team maken, en je eigen gezicht aan een speler toevoegen wat het spel toch wat intressanter maakt.
Ook stadion geluiden toevoegen is leuk, alleen nadeel is dat op de xbox het niet heel makkelijk gaat. Het kost behoorlijk wat moeite om de juiste geluiden bij de juiste teams te krijgen.
Ook het nederlandse commentaar begint na een paar jaar wel te vervelen, zou wel leuk zijn voor de toekomstige versie's om een andere comentator te...
Pluspunten
leuke gameplay mooie graphics
Minpunten
nederlands commentaar
Eindoordeel
Al is speltype coach na een tijdje wel minder intressant maar gelukkig kun je je eigen team maken, en je eigen gezicht aan een speler toevoegen wat het spel toch wat intressanter maakt.
Ook stadion geluiden toevoegen is leuk, alleen nadeel is dat op de xbox het niet heel makkelijk gaat. Het kost behoorlijk wat moeite om de juiste geluiden bij de juiste teams te krijgen.
Ook het nederlandse commentaar begint na een paar jaar wel te vervelen, zou wel leuk zijn voor de toekomstige versie's om een andere comentator te laten spreken. De term 'hij zet een tackle in' word wel erg vaak gezegt in fifa 11.
Online game play is leuk! maar helaas is het nog steeds zo als de tegenstander weggaat je wel met 3-0 wint, maar niet het spel kan afmaken, en dat gebeurd helaas nog steeds erg vaak.
Reacties (11)
Want als de ander weggaat heeft hij toch automatisch verloren.
Als je makkelijk wilt doorbreken in de defensie van de tegenpartij:, doe een 1-2tje met je 2 spitsen en 1tje gaat er sowieso vandoor en doe een streek lobje/pass en je staat 1vs1 op de keeper. (boven NV 20 wordt dat uiteraard moeilijker).
[Reactie gewijzigd door iPodKiller op 23 juli 2024 21:17]
Hoe ga je de wedstrijd afmaken als de tegenstander het spel heeft verlaten?Online game play is leuk! maar helaas is het nog steeds zo als de tegenstander weggaat je wel met 3-0 wint, maar niet het spel kan afmaken, en dat gebeurd helaas nog steeds erg vaak.
Wat een groter probleem is dat verbinding zeer regelmatig verbroken wordt als de game net is afgelopen en het je geen punten oplevert ook al win je
Probeer eens een hoger niveau of online...en dat hoge steekpass altijd goed valt is ook nogal kut
Daarnaast fluit de scheidsrechter soms voor onzinnige overtredingen en als de computer hetzelfde flikt er niet wordt gefloten.
Dan heb je ook nog dat er af en toe wordt gefloten voor buitenspel terwijl het helemaal geen buitenspel is en voor terugspeelbal wordt er helemaal niet gefloten dat is misschien nog wel het irritantste.
Inderdaad het NL-commentaar is dramatisch, teams worden bij vrijetrappen vrijwel altijd door elkaar gehaald etc...
alleen een minpuntje en dat zijn overpowerde spelers zoals ronaldo
en dat hoge steekpass altijd goed valt is ook nogal kut
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_exif()/u/374489/3195621zv0SgTl1.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/349931/download.jpg?f=community)