Hitachi Deskstar 7K500 HDT725032VLA360, 320GB Review

Comp-Freak 30 januari 2007, laatste update op 7 mei 2009, 329 views

Hitachi Deskstar 7K500 HDT725032VLA360, 320GB

Pluspunten

• Prestaties zijn prima
  • Nette prijs voor wat je krijgt

Minpunten

• Te veel lawaai bij activiteit

Prestaties (zie afbeelding) en featureset zijn prima. Nette prijs voor wat je krijgt. Ook geen problemen met betrouwbaarheid (maand in gebruik nu) en compatibiliteit.
Warmteproductie is normaal, fannetje is wel aan te raden, maar lijkt me tegenwoordig niet meer dan normaal.

Alleen de geluidsproductie ben ik minder over te spreken. Ik vind hem bij activiteit teveel lawaai maken. Zeker in een case gemonteerd hoor je dit duidelijk. Nu hou ik wel van een stille pc, het draaien hoor je ook amper tot niet, maar het lezen/schrijven had dus wat stiller gemogen. Voor mij een reden om toch weer te kijken naar andere merken.

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K500 HDT725032VLA360, 320GB?

Heb je de Hitachi Feature tools gebruikt? Daar mee kan je de AAM regelen waardoor je HDD aanzienlijk stiller kan worden. Je levert dan iets in aan prestaties.