Logitech Cordless Desktop S 530 Laser for Mac Review

Gamebytes 29 januari 2007, 286 views

Logitech Cordless Desktop S 530 Laser for Mac

Pluspunten

• Toetsen hebben een goede aanslag
  • Muis ligt lekker in de hand.
  • Toetsenbord en muis voelen robuust aan
  • Draadloos

Minpunten

• Aansluiting via de mini-reciever (usb poort in gebruik)
  • Zeer slechte drivers

Omdat ik een iCurve had gekocht moest er natuurlijk ook een los toetsenbord en muis bij. Door een topic op GoT over dit setje wat speciaal voor mac is gemaakt heeft me doen besluiten om dit te setje te kopen.

Ik ben erg blij met mijn aankoop het toetsenbord typt goed, de toetsen hoeven niet hard ingedrukt worden. Ook zijn er de "mac" toetsen aanwezig zoals een "schijf uitwerpen" knop en de command (Apple toets) en brightness knopjes (F14 & F15).
Ook zijn de functie toetsen erg handig mits ze werken.

De bijgeleverde muis doet goed zijn werk goed en bevat een horizontale en verticale scroll. ook is de muis uitgevoerd met handige knoppen mits ze werken.
De muis ligt lekker in de hand en je kunt precies muizen door de laser in de muis.

Het enige waar dit setje een dikke minpunt voor krijgt zijn de drivers. Omdat ik mijn set op mijn macbook heb aangesloten en deze op school moet gebruiken moet ik de reciever loskoppelen. Na het loskoppelen en het aankoppelen van de reciever werken de functie knoppen op zowel de muis en het toetsenbord niet meer. Alleen na het herstarten van OSX werken de functie toetsen weer. Dit probleem doet zich voor met de LCC versie 2.13.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop S 530 Laser for Mac?