Sharkoon Quad CCFL Caselight Review

Gerder 10 mei 2011, laatste update op 10 mei 2011, 583 views

Sharkoon Quad CCFL Caselight

Pluspunten

• Mooie felle verlichting
  • Compacte converters
  • Nette en goedwerkende switches
  • Zowel male als female molex te gebruiken
  • Handige klitteband verbindingen

Minpunten

• Kabels zijn wit
  • Klitteband houdt niet goed ondersteboven.
  • Vrij korte kabels van lamp naar converter

Kwaliteit Score: 5
Zeer nette set. Bevat het volgende:

2x converter, 1 converter per 2 lampen
2x molex plug. Zowel male als female te gebruiken
2x uit/aan switch
4x ccfl verlichting
1x diverse klitteband verbindingen om de balken te bevestigen.

Ik ben tot dusver erg tevreden over deze set. De verlichting is vrij fel en verlicht op een nette manier de kast. De converter kastjes zijn niet al te groot en in een gemiddelde casemod kast makkelijk en netjes weg te werken. Er worden twee aan/uit switches meegeleverd. Deze kunnen ingebouwd worden, maar dit vereist wat handigheid. Bij mij is dit vrij eenvoudig gegaan door wat gaten in de kast te boren.
Middels de meegeleverde klitteband stickers kunnen de balken vrij eenvoudig opgehangen worden. Klein minpuntje hierbij is dat de sticker niet goed houdt als het ondersteboven bevestigd wordt. Dubbelzijdig tape lost dit probleem snel en makkelijk op.
Wat ik ook wel jammer vind is dat de kabels wit zijn. Dit past niet goed bij veel kasten.

Ondanks dat is dit een prima ccfl set. Ik ben voor sharkoon gegaan omdat ik nog al wat negatieve verhalen over revoltec had gelezen. Sharkoon stelt zoals gewoonlijk niet teleur en voor de relatief lage prijs heb je een prima product. Een echte aanrader dus.

• be quiet! Darkpower Pro P8 1200W

Heb jij ook een Sharkoon Quad CCFL Caselight?