Specificaties Radiogestuurde muis en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Mouse G700 Review

player-x 4 mei 2011, laatste update op 4 mei 2011, 1.044 views

Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Pluspunten

• Ligt heerlijk in de hand
  • Doet op de boven genoemde punten na zijn werk perfect

Minpunten

• Eigenlijk niet draadloos te gebruiken
  • Duimknoppen lay-out niet optimaal
  • Macro functie is zeer beperkt imo

Korte omschrijving, met de nadruk op de negatieve kanten van de muis, maar een voor de rest heerlijk muis in gebruik.

Muis ligt heerlijk in mijn hand, en is na 3 andere muizen te hebben geprobeerd, waaronder de MX Revolution de eerste muis die mijn nu eindelijk mijn echt oude MX1000 kan vervangen.

1. Om dit een draadloze muis te noemen is gewoon belachelijk, de muis is nieuw, en nu al is hij met een avond intensief Counter Strike al leeg, gebruik hem daar door alleen maar bedraad.

2. De draad is aan de dikke kant, hoewel niet echt storend, hij had een stuk dunner of iig flexibeler mogen zijn, want nu moet je draad zo neerleggen dat de stugheid geen probleem meer is.
(niet bijzonder moeilijk om te doen btw)

3. Als je denkt dat je de macro te kunnen gebruiken zal het je ook vies tegen vallen, als ik de macro functie van de G13 / G19 zou beoordelen zou het een 6 krijgen, maar de macro functie van de de G700 krijgt van mij een 3, en als de rest van de driver een 5+
het is niet dat de driver slecht is, en de geleverde basis functies werken prima.
Maar een product van 80 euro en waar ook nog eens duidelijk de macro functie van word geadverteerd, vind ik, in verhouding met de geleverde hardware ver onder de maat

4. duim knoppen werken niet echt lekker, je drukt gewoon te makkelijk een foute knop in.

Neem mijn reactie niet verkeerd ik vind dit echt een heerlijke muis, maar perfect is hij absolute niet, hoe goed de vormgeving ook is.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Mouse G700?

Wat is er dan mis met die Macrofunctie? Je zegt dat hij beperkt is, maar geeft niet aan waarom, dus eigenlijk ben ik nu nog helemaal niets wijzer.
Macro's doen hier ook gewoon wat ze doen moeten dus ik snap je probleem er ook niet echt mee.

Draadloos gaat ook prima vind ik. Laat gewoon de kabel op je bureau liggen en als hij bijna leeg is plug je hem gewoon weer in. Dat vind ik juist het makkelijke.
Plus als je een recente android hebt hoef je ook geen usbkabels daarvoor meer bij de hand te hebben want zelfde aansluiting.

[Reactie gewijzigd door Torched op 4 mei 2011 13:56]

vreemd ik heb absoluut geen problemen met de drivers of macro's

wat wel kan is dat de macro's weigeren bij laag batterij indicatie of door een tekort ingestelt time delay. (tijdsvetraging)

zet voor de macro start minimaal een time delay van 40ms (0.040) en tussen de keys een delay van 40 ms.
dan gaat het perfect.

en zorg dat je de laatste driver van de logitech site haalt .

google logitech Support of Logitech Drivers.

neem NIET de normale download ,maar lees de text eerst.
ergens in de text kun je klikken op 32bit of 64 bit voor de fulldownload setup i.p.v. de smart setup.

[Reactie gewijzigd door andre187356354 op 27 oktober 2011 23:01]

als je problemen blijft houden met de G700 driver ,uninstall dan de driver en verwijder de logitech setpoint map uit program files en applicatie data. (all users en user).

vervolgens Uninstall je alle andere logitech apparaten en drivers.

installeer nu eerst de muis en controlleer de functies naderhand.

als alles perfect werkt installeer je een voor een de andere logitech apparaten en drivers.
download de drivers opnieuw van de Logitech site ,om comflicten te voorkomen.
Dit is misschien een beetje laat om nog te replyen, maar kon je niet gewoon een andere batterij erin steken? :P
Batterijen van 2850mAh ofzo? In andere reviews gaat de G700 wel langer dan een avond mee.
Gebruikt 1 oplaadbare AA batterij, en die kan je gewoon verwisselen.
Ja, dat weet ik :)

ik doelde hier op:
De muis is nieuw, en nu al is hij met een avond intensief Counter Strike al leeg
Bij andere reviews zie ik dat hij wel 3-4 dagen zou moeten mee gaan.

[Reactie gewijzigd door SmokingCrop op 17 april 2013 00:31]