A+Case Twin Engine Zilver Review

Peaky Pounder 14 januari 2007, laatste update op 14 januari 2007, 1.481 views

A+Case Twin Engine Zilver

Pluspunten

• 2x 250mm fans!!
  • Super stil!
  • uitstekend uiterlijk
  • Perfecte modbaarheid
  • mooi opbergvakje in behuizing
  • Handige plastics strips voor HDD/DVD speler etc dus geen schroefjes! Klik en klaar

Minpunten

• Users Manual mag wel wat uitgebreider (persoonlijk)

Behuizing gekregen zoals je het hoort te krijgen. Zeer goed verpakt in een mega doos(!!). Goed bepakt in schuim. Zijpaneel mooi verpakt in PE folie.

Ik wist dat er 2 grote 250mm fans in zaten, maar toen ik de behuizing pas in levende lijve zag schrok ik toch echt! De fan is nog veel groter dan ik gedacht had!!! Echt een mega ding, doet je gewoon denken aan een vliegtuig motor! (een échte Twin 'Engine')

Na het uitpakken kon ik beginnen met het spulletje van mijn oude behuizing (Aspire Dreamer II) overzetten in de nieuwe. Dit ging prima! In nog geen anderhalf uur had ik alles moeiteloos overgezet.

Wat ik erg leuk vond is dat ik een aantal nieuwe dingen tegen kwam, zoals plastic strips voor je HDD bijvoorbeeld. Strips op je HDD bevestigen (klikken) en je schuift je HDD zo in het HDD vak. Echt ideaal systeem (ik had er zelf nog nooit mee gewerkt..)

Wat ook leuk en handig is, is het opbergvak in de behuizing (achter de frontfan, bij de HDD's). Hier kun je best nogal wat in kwijt.. kleine handleidingen, schroefjes of wat je er ook in wilt stoppen.

Je videokaart/geluidskaart/tv kaart of wat dan ook hoef je ook niet meer vast te schroeven. In deze kast kun je gebruik maken van een kliksysteem, wel handig, maar ik gebruik toch nog de schroefjes..

Wat velen denken, en wat ik vaak zie op internet bij on-line pc shops is dat deze kast wordt beoordeeld als Midi Tower. Het is toch echt een High Tower, kijk maar naar de afmetingen. De kast kun je zowel gebruiken als ATX en BTX. En High issie zeker! Een bakbeest van een kast..

De voorkant kun je openklappen om bij de 5.25" te komen. Het deurtje sluit dmv magneet systeem, evenals het zijpaneel. Goede modbaarheid voor een LCD display, die ik er zelf ook nog in ga zetten.

Draaiende valt het echt op dat de 2 mega fans echt super stil zijn! Je kunt de snelheid van beide fans handmatig regelen.

In de bovenkant van de kast vind je de aansluiting voor USB en netwerk/internet.

Al met al vind ik dit een super mooie kast met gigantische fans, goede modbaarheid, goed materiaal (staal), goede koelingsmogelijkheden indien je de 2 fans nog niet voldoende vind..
Zo kun je nog 120mm fan erbij aansluiten, en multi keer 80x80mm fans.

Ik noem deze behuizing een echte aanrader, ook gezien de prijs! Voor niet veel geld een geweldige kast!

Hieronder een aantal foto's..

Heb jij ook een A+Case Twin Engine Zilver?

wat wil je, als ik vragen mag, er dan aan modden? het ding ziet d'r nogal gemod uit. En dus is d'r niet echt veel ruimte om nog iets te modden;)

Plus: zagen door staal..?
Vraagje? Wat voor Cooler gebruik je? Ik heb net ook de kast binnengehad maar weinig plek voor een beetje normale cooler