D-Link DGE-530T 32-bits 10/100/1000 Base-T PCI adapter Review
Gekocht samen met de DGS-1008D om een gigabit lan aan te leggen. Installatie verliep prima (zolang de kaart er goed in het slot gestoken is ;-))
Werkt allemaal prima op het SNMP gedeelte na (zie negatieve eigenschappen) welke ik niet aan de praat heb gekregen tot nu toe. Via D-Link wel gezocht maar nog geen antwoord gevonden. Ook nog geen vraag om support uitgezet dus kan daar niet over oordelen.
Pluspunten
Snelle verbinden in het netwerk.
Minpunten
Bijgeleverde SNMP toolkit werkt nij mij niet onder Win XP
Eindoordeel
Gekocht samen met de DGS-1008D om een gigabit lan aan te leggen. Installatie verliep prima (zolang de kaart er goed in het slot gestoken is ;-))
Werkt allemaal prima op het SNMP gedeelte na (zie negatieve eigenschappen) welke ik niet aan de praat heb gekregen tot nu toe. Via D-Link wel gezocht maar nog geen antwoord gevonden. Ook nog geen vraag om support uitgezet dus kan daar niet over oordelen.
Werkt allemaal prima op het SNMP gedeelte na (zie negatieve eigenschappen) welke ik niet aan de praat heb gekregen tot nu toe. Via D-Link wel gezocht maar nog geen antwoord gevonden. Ook nog geen vraag om support uitgezet dus kan daar niet over oordelen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een D-Link DGE-530T 32-bits 10/100/1000 Base-T PCI adapter?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Waarom staat dit hier?? Moet iemand hier wijzer van worden? Vraag je dat voortaan eens af...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn