Logitech Comfort Lapdesk for Notebooks Review

thijss16Newbie 27 april 2011, laatste update op 27 april 2011, 1.644 views

Logitech Comfort Lapdesk for Notebooks

Pluspunten

• In elke houding comfortabel
  • Mooi design, past in elk interieur
  • Helpt klachten voorkomen
  • Afwerking van hoog kwalitatief niveau
  • Bevorderd de luchtcirculatie

Minpunten

• Niet echt bedoeld voor het werken op een tafel

Kwaliteit Score: 5
Dit is een fantastisch product dat ik zeker iedereen wil aanraden!

Deze Comfort Lapdesk N500 van Logitech is gemaakt om zowel je laptop als je lichaam te beschermen van de warmte die je laptop geeft. Deze warmte is namelijk schadelijk voor je laptop en oncomfortabel na lang gebruik op schoot, hetzij zittend op een bank of liggend in bed. Het blad waar je laptop op rust staat onder een hellingshoek van 12 graden wat ervoor dat je zeer comfortabel kan typen en naar het beeldscherm kan kijken, met als gevolg dat je nek, schouders, polsen en benen langdurig ontlast kunnen worden. Door het gebruikte materiaal zal je laptop moeilijk van het blad af kunnen glijden!

Aan de onderkant van het blad zorgt het zachte kussen (mesh) ervoor dat de Lapdesk met laptop fijn op je lichaam ligt en zorgt het mesh materiaal voor extra luchtcirculatie in het kussen zelf. Het kussen vormt een geheel op de bodem en loopt rond. Dit samen met de openingen door de hellingshoek, zorgt dus ook voor een goede luchtcirculatie aan de onderzijde van de Lapdesk .

Resultaat, je laptop kan zijn hitte goed kwijt en je lichaam blijft comfortabel koel.

Verder past een 17 inch laptop ook op de Lapdesk, al is mijn mening dat een 15 inch laptop iets mooier staat.

Ik wou dat ik dit veel eerder had gekocht; altijd weer die last van polsen en schouders/nek na een tijd werken op schoot of de schadelijke hitte bij gebruik van de laptop op de dekens in bed. Die zorg heb ik nu niet meer aan me hoofd en kan daardoor lang blijven liggen en genieten van films. Bovendien staat het ook nog eens goed in je interieur en ik weet nu altijd een comfortabele werkhouding te vinden.

Er is ook nog een duurdere versie met speakers en ventilatoren (N700), maar mijn mening is dat iets dat toch alleen maar extra batterij eet via de USB aansluiting. Nee, voor mij gewoon deze simpele uitstekende stand! :)

• Toshiba Satellite L300

Heb jij ook een Logitech Comfort Lapdesk for Notebooks?

Even een vraagje, zit er ook aan te denken deze te kopen. In tegenstelling tot andere lapdesks heeft deze geen opstaand randje of 2 steuntjes aan de onderkant. Heb je geen problemen dat de laptop naar beneden schuift?
Mijn laptop schuift niet naar beneden en staat zelfs een paar graden schuiner door de extended battery, nu ongeveer 16 graden helling. Die schuifjes kunnen handig zijn wanneer je geen voetjes onder je laptop hebt. Ik hoor dat apple computers soms kunnen schuiven. Het materiaal van het blad is iig van anti slip dus de meeste laptops (met voetjes) zullen er goed op blijven staan. Hope this helps!
Thanks, zeer helpvol. Heb hem inmiddels ook besteld :) .