Logitech MX518 Review
Ik heb nu al een aantal maanden deze muis, en ik moet zeggen hij bevalt me prima. De muis voel lekker stevig aan, je voelt bij wijze van spreken de kwaliteit van de muis al.
De muis ziet er goed verzorgd uit. En hij ligt heerlijk in de hand. Er is een soort van kuiltje gemaakt waar je duim in valt als je je hand op de muis legt. Dit vind ik zelf erg prettig. Ook de plaatsing van de extra knoppen bij de duim zijn goed. Je kan er makkelijk bij en ze klikken lekker. Ook de linker en rechter knop zijn goed. Ze klikken goed. Je hebt nooit het idee dat je een klik mist.
Verder zijn er nog 2 knoppen voor de dpi in te stellen en een voor te wisselen tussen programma's. Maar daarvoor verkies ik alt tab boven deze mogelijkheid. Elke knop is ook...
Pluspunten
design ergonomie dpi instelbaarheid
Minpunten
het gewicht is misschien niet voor iedereen prettig, maar daar had ik geen last van.
Eindoordeel
De muis ziet er goed verzorgd uit. En hij ligt heerlijk in de hand. Er is een soort van kuiltje gemaakt waar je duim in valt als je je hand op de muis legt. Dit vind ik zelf erg prettig. Ook de plaatsing van de extra knoppen bij de duim zijn goed. Je kan er makkelijk bij en ze klikken lekker. Ook de linker en rechter knop zijn goed. Ze klikken goed. Je hebt nooit het idee dat je een klik mist.
Verder zijn er nog 2 knoppen voor de dpi in te stellen en een voor te wisselen tussen programma's. Maar daarvoor verkies ik alt tab boven deze mogelijkheid. Elke knop is ook naar eigen wens in te stellen via het bijgeleverde programma.
De muis heeft een DPI van maximaal 1600. De dpi is zelf aan te passen met de knoppen op de muis. In windows kun je tussen 3 niveau's kiezen varieerend van 400 tot 1600 dpi. In games kun je er nog 2 niveau's bij kiezen.
Reacties (4)
Ik heb deze muis nu ook een half jaar naar volle tevredenheid. Gewicht vind ik geen nadeel.
en alt tab werkt toch ook zeker
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/77737/pxqdtt4.gif?f=community)