Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 32 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-3e Review

Slowmotion NLNewbie 30 december 2006, laatste update op 30 december 2006, 343 views

Logitech Z-3e

Pluspunten

• prijs
  • uiterlijk
  • kwaliteit

Minpunten

• niet een volledig control panel!

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
ik heb deze zet bij me nieuwe pc weten te slepen.
achteraf was ik heel blij dat ik deze boxjes had gekozen want ik vind ze geweldig niet alleen voor geuid maar vooral het uiterlijk de style die die dingen uitstralen vind ik geweldig.

zeer mooi geluid bij films maar zeker ook games.
GTR 2 met de sub een beetje goed aan en je hebt al het gevoel dat je in de wagen zelf zit.
mijn gehele bureau trilde ervan :D

alleen als je de subwoofer lager wil zetten kan dat niet via het control panel!
alleen de algemeene formule en aan/uit kan hier mee worden gedaan.

Heb jij ook een Logitech Z-3e?

Heeft dit setje ook last van te veel bass op de laagste niveau?
Ja daar heet de Z-3 net als eigenlijk alle andere logitech setjes ook last van.
ben het eigelijk met je eens ik heb hem wat uitgebreider getest en zelfs als je de sub uitzet hoor je hem duidelijk nog.

sinds jullie er hier over begonnen ben ik er wat meerop gaan letten.
(het ergerd me zelfs!!! :( )
nee daar heb ik geen last van gehad tot inzo verre. bij alle films en games maar ook gewoon bij mp3 is het geluid naar mij mening perfect. Geen te veel bass dus :D
Je hebt een gruwelijke typo. Verbeter even die kwalitijd naar kwaliteit. Staat wel zo netjes.

Edit: Bijna je hele survey bestaat uit typo's en in inhoudelijk matigjes. Ach de tweakers van tegenwoordig ;)
1ste survey.. ik ben nog niet zo lang op tweakers maar wil graag leren van daar deze vraag....

wat zijn typo's ??? (manier van typen ofzo??)

opbouwende kritiek is nooit weg. ;)