Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Revolution Review

Gerritske 25 december 2006, 744 views

Logitech VX Revolution

Pluspunten

• Ligt zeer goed in de hand
  • Verbruikt weinig energie
  • Werkt op alle tot nu toe geteste oppervlakten
  • knoppen zitten op een zeer handige plaats
  • De free-spinmode
  • Het is een erg mooie muis
  • Gemakkelijk mee te nemen

Minpunten

• Misschien hadden de vooruit en terug knoppen aan de zijkant iets meer naar voor ( dichter bij de duim ) gemogen, aangezien de vooruitknop nu moeilijker bereikbaar is.

Ergonomie

Het apparaat ligt echt zeer goed in de hand. Ook bij langdurig gebruik blijft het goed in de hand liggen.

Sinds ik deze muis heb, heb ik echt minder last van pijn aan mijn polsen en aan mijn handen. Ik veronderstel dat dit ook te danken is aan de perfecte vormgeving.

Functionaliteit

De muis heeft een groot aantal knoppen. Een speciale en handige knop, is de zoekknop. Als je een woord selecteert en je drukt op deze knop, opent er automatisch een nieuwe pagina waarop de zoekresultaten van het woord worden getoond met een zelf gekozen zoekmachine.

Ook is er nog een zoomknop bovenop de muis, wat ervoor zorgt dat je gemakkelijk kan inzoomen op foto's en dergelijke ..

Precisie

Ik heb de muis al op een zeer groot aantal oppervlakken getest en hij heeft tot nu toe gewerkt op elk oppervlak.

Bouwkwaliteit

De muis is erg stevig gebouwd, en dat voel je ook als je hem vast hebt. Toch is hij echter niet zwaar.

Vormgeving

Ik vind het persoonlijk echt een heel mooie muis. Maar daar gaat het, vind ik zelf, niet echt om. Het gaat uiteindelijk over de prestaties van de muis, en niet het uiterlijk.

Ik vind dat de prijs van deze muis echt niet te hoog is met wat je ervoor terugkrijgt.
De muis levert goede prestaties, is zuinig, is goed afgewerkt, ligt erg goed in de hand, ...

Ik gebruik de muis zelfs ook voor gewoon desktopgebruik en er is echt geen verschil met een desktopmuis. De muis is dus ook perfect geschikt voor gewoon dagelijks gebruik!

Heb jij ook een Logitech VX Revolution?