Gigabyte B850 EAGLE WIFI6E Review
Het moederbord is top! Ik heb het bij Meggeko aangekocht en het was zeer snel bij me thuis.Het was makkelijk om het moederbord in de pc in te bouwen (zonder moeite). Ook heeft het genoeg ports voor alle aansluiting. De prijs is ook goed geprijst voor wat je krijgt. Verder was ook alles goed en stevig ingepakt!
Pluspunten
Genoeg aantal USB ports Makkelijk om in te bouwen Goede i/o afwerking goed ingepakt
Minpunten
Geen rgb
Eindoordeel
Ik ben erg tevreden over het moederbord. De installatie liep makkelijker dan verwacht, zonder problemen. Het moederbord heeft ook genoeg aansluitingen voor alles wat je nodig hebt. Het product was goed ingepakt en was zeer stevig. Als je een rgb lief hebber bent, die zit er helaas niet in, maar dat heb je ook niet nodig voor performance
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte B850 EAGLE WIFI6E?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!