Logitech X-530 Review
Bij deze een review + Reparatie-tip:
Vond Anno 2026 'n Logitech X-530 5.1 Surround Set op Marktplaats,
de set voor 2 à 3 tientjes gekocht
helaas hoorde ik alleen hoge tonen toen ik het setje op mijn computer aansloot:
om te bestuderen had ik de Subwoofer even wat gekanteld: toen ik 'm weer neerzette hoorde ik kortstondig Bass geluid, waarna het ook haast weer meteen verdween:
ik dacht gelijk aan een losse kabel van de Subwoofer Speaker:
versterkertje + de plaat die er op zat & de knopjes op de subwoofer uitgebouwd: inderdaad: de rode Plus draad v/d subwoofer zat los: was niet goed vertind/niet vastgesmolten/gesoldeerd
VERVOLGENS:
Rode platte schuif AMP Stekker op de draad geklemd: iets verder open gebogen i.v.m. aanwezige Tin
daarna: op Plus aansluiting v/d Subwoofer: getest en werkte (y)
voor 2 à 3 tientjes top stukje audio in huis gehaald (y)
mooi begin van 2026! 8-)
Pluspunten
Geluidskwaliteit Bass Geluidskwaliteit Compactheid
Minpunten
Soldering/Verbinding van de diverse Componenten intern
Eindoordeel
Geluid van de Topspeakers ook goed: zijn immers beide af te regelen met draaiknoppen (Potentio-meters)
Over-all Resultaat anno 2026: Nog steeds een goede Surround set, als je 'm voor weinig geld op de kop kunt tikken zou ik het doen: eventuele reparaties stellen niet zo heel veel voor en zijn makkelijk zelf uit te voeren als je Technisch een beetje handig bent