Creative Sound Blaster Audigy 4 Review

Darkasantion 8 december 2006, laatste update op 9 december 2006, 585 views

Creative Sound Blaster Audigy 4

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Erg lage CPU belasting

Minpunten

• Eigenlijk geen

Aansluitingen Score: 4
Drivers en support Score: 4
CPU-belasting Score: 5
Heb hem gekocht ter vervanging van onboard sound waar ik mee steeds meer aan ergerde.

Feature Set:
Goed tot zeer goed, ondersteunt veel technieken en biedt veel mogelijkheden tot aanpassen.

Aansluiting:
Goed, kan alles erop kwijt wat ik wil.

Weergave:
Geweldig, helemaal tegenover onboard, ongeacht wat ik aan geluid heb van Mp3, Films tot Games. alles klinkt erg zuiver een mooi, zoals je het zou verwachten, vooral in combinatie met mijn 5.1 Headset.

Opname:
Maak er geen gebruik van dus geen oordeel

CPU Belasting:
Erg laag, Mp3 afspelen ed is 1~2% belasting op de CPU, ook ingame kun je merken dat de Processor veel minder hoeft te doen qua geluid, als er geluidsintensive stukken kommen " valt" hij haast niet weg zoals hij eerder wel neigde.

Drivers:
Goed, drivers zijn erg goed en stabiel, allen is er haast geen vermelding dat er een nieuwe versie is, dat is soms jammer

Prijs:
Heb de kaart toentertijd voor 45 euro kunnen halen en vind dat niet veel, als je kijkt wat voor iets je dan krijgt

Heb jij ook een Creative Sound Blaster Audigy 4?

filter het even op spelfouten....zitten er veel in... ;)
Zal ik dan maar even doen;) Was beetje druk op moment van schrijven