Logitech Cordless Desktop LX 300 Review

hondapower 5 december 2006, laatste update op 5 december 2006, 358 views

Logitech Cordless Desktop LX 300

Pluspunten

• Logitech ergonomie.

Minpunten

• Kort bereik
  • verliest instellinen

In veel van de Best Buy guides wordt deze set aanbevolen.

Een vriendin van mij had een nieuwe pc nodig en ik had deze set erbij genomen als muis en toetsenbord.

Ik ben zelf niet geheel positief over deze set.

De toetsen en muis werken zoals je gewend bent van Logitech, maar er zitten wel wat haken en ogen aan.

Zo is het bereik van de set echt minimaal, zo'n 30cm.
Als men besluit een draadloze set te maken, dan verwacht je wel wat meer bewegingsruimte, anders kun je net zo goed een bedrade set aanschaffen.

Ook verliest de set om de zoveel tijd de verbindingsinstellingen en dan moet je m weer opnieuw pairen.

Voorbv. een HTPC waarmee je wat verder van de pc af wilt kunnen tikken, is deze set niet zo geschikt ivm. het korte bereik.

Verder doet de set het al bijna een jaar, het toetsenbord zelfs nog met de eerste batterij.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop LX 300?

Zo is het bereik van de set echt minimaal, zo'n 30cm.
Lijkt mij dat dit maximaal moet zijn? ;)
Let op de context van de zin, vanwege de komma.

Het bereik is beperkt, omdat het ongeveer 30cm is.