Acer AT2720 Review

PWMCENewbie 21 november 2006, 408 views

Acer AT2720

Pluspunten

• Snelheid
  • Beeld
  • Aansluitingen

Minpunten

• Geluid van de TV

Ik heb op basis van specificaties deze LCD TV aangeschaft.
Ik was prettig verrast.
De TV wordt door mij als TV + Monitor voor mijn MCE systeem gebruikt. Het MCE systeem is via een van de 2 HDMI aansluitingen gekoppeld.
Naast het MCE systeem zijn ook mijn DVD speler, video recorder en mijn HiFi set aan de TV gekoppeld.
Uiteindelijk is de bedoeling dat alles eraf gaat en alleen mijn MCE nog over blijft.

Een nadeel is dat het geluid van de TV wat vlak is. De regeling van de klankkleur voegt niet veel toe.
Wel handig is de menu functie. Deze is vrij simpel ingericht maar bied voldoende mogelijkheid tot het instellen van eigen voorkeuren.

Zenderafstelling is 'appeltje - eitje' en het verplaatsen van de zenders is eenvoudig.

Het beeld is prima. De snelheid van het scherm 6 ms!! is zeer goed.
Gevolg weinig ghosting.

Nadeel is dat breedbeeld uitzendingen niet automatisch herkend worden. Je moet elke keer het beeld aanpassen.

Kwa prijs/prestatie prima TV

Heb jij ook een Acer AT2720?