Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Wit - Reviews

Specificaties Gamepad voor de PC, Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Wit Review

Rahdjeev 21 februari 2011, laatste update op 22 februari 2011, 820 views

Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Wit

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Werkt perfect
  • Uitstekende en duidelijke software
  • Veel games ondersteunen dit product
  • 2x Duracell AA batterijen meegeleverd
  • Heel sterk en stevig

Minpunten

• Verpakking

Aangezien er veel klachten op het internet staan over de Xbox 360 van Microsoft, zijn ze er zeker in geslaagd met hun controller, althans, zeker voor de PC.

VERPAKKING

Dit punt behoort zeer zeker tot een nadeel. De verpakking is moeizaam open te krijgen, ik was er zeker 10 minuten mee bezig, aangezien ik mijn nieuwe controller niet wil laten krassen door een schaar! Wat dan wel weer goed is, is dat er 2x Duracell AA Alkaline batterijen worden meegeleverd, dat is natuurlijk beter dan niets!

GEBRUIK

Games spelen, daar komt het op neer. Tot nu toe heb ik alle games, dan gaat het om GTA IV, FIFA 11, GTA SAN ANDREAS, NEED FOR SPEED HOT PURSUIT en CALL OF DUTY BLACK OPS heel lekker kunnen spelen met deze controller. Wat ook weer een voordeeltje is, is dat de controller super lekker in de handen ligt, dit is natuurlijk verschillend, maar bij vele mensen die ik ken, hebben deze mening ook. Wat ook gewoon zeer handig was, is dat ik de ontvanger aansloot, en dat hij gelijk verbinding maakte. Ik had gelijk, zonder gezeur van connect-knoppen enzo, wat je vaak bij draadloze apparaten hebt, daar had ik zeer zeker geen last van.

OVER MICROSOFT (OP HET GEBIED VAN GAMECONTROLLERS)

Het is zeker weten goed product, ik heb zowel de draadloze versie als de bedraadde (Wired) versie. Allebeide werken prima, ook ondersteunen heel veel games dit spel. Heb je een echte Game-PC, en je wilt geen Xbox 360 kopen, is dit zeker een toppertje. Ongeveer 7 jaar geleden kocht ik ook een Microsoft SideWinder Force Feedback stuurwiel, waaraan ik tot nu toe nog steeds heel veel plezier aan beleef, en hij ondersteunt nog ook eens alle games die ik speel! Wat dat betreft is Microsoft er naar mijn mening wel in geslaagd om op het gebied van Gameaccessoires producten te produceren!

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Wit?

erg magere review . ik zie graag hoe je knoppen kan instellen, levensduur van batterijen .
of ze automatisch de knoppen instellen bij bepaalde games of dat je dat zelf nog moet invoeren . wat maakt het zo zijn om er mee te game ben zelf al jaren verknocht aan mijn logitech rumblepad 2
stel ik zou m willen kopen waarmee kun je mij overhalen tot het aanschaffen van zo`n joygeval van microsoft
en een fototje vande joypad zou ook niet misstaan.
misschien zeikerig . maar het oog wil ook wat en het moet makkelijk te lezen zijn.
wat intresseert mij het nou hoe het verpakt zit . een goeie schaar wil nog niet betekenen dat je de joypad gaat bekrassen . dat hangt een beetje af van je knipkunsten .
heb al veel reviews gelezen . maar dit vind ik nog de minste die ik in al die jaren gelezen heb.
moeiteloos = zonder moeite, niet moeilijk
@Henk3, Wat bedoel je daarmee?
Jij zegt: De verpakking is moeiteloos open te krijgen. ik denk dat je bedoeld: De verpakking is moeilijk open te krijgen. oid
@Henk3, Bedankt! Foutje! Heb het al aangepast!
Ahum? 10 minuten voor deze verpakking? wat een lachertje.. :+
Die verpakking is uiterst simpel open te maken door alleen 1 doorzichtig plakkertje door te snijden aan de onderkant of 2 plakkertjes doorsnijden aan de bovenkant en je schuift de inhoud er zo meteen helemaal uit....
zeker nooit handvaardigheid gehad op de basisschool? :Y)

Ik wil wel iets opmerken over deze controller... hij is heel fijn en goed in alles wat hij doet...
maar 2 van deze controllers op 1 receiver aansluiten lukt niet.. ik heb het net ook met een 2e receiver erbij geprobeerd maar dan werkt een 2e controller zelfs ook niet :(
De 2e wordt niet herkend wat ik ook probeer.. helaas :(

Edit: het is me eindelijk gelukt de 2e controller als player 2 samen op 1 receiver te herkennen.
Na veel gegoogle heeft een support site van MS me verwezen naar de directX sdk van 2009.. het probleem zit blijkbaar in een combinatie van win 7 en directx sdk 2010... dus terugrollen naar 2009 is een workaround. Daarna nog een poosje zitten klungelen door de controllers constant aan/uit te schakelen en PC restart, toen de 2e controller heel dicht bij de receiver gehouden waarna hij plotseling wel als player 2 herkend werd.

[Reactie gewijzigd door SpitfireNL op 7 februari 2012 12:57]