Inventum MN325CS Review
Prima apparaat met een aantal goede functies. Deed wat het moet doen.
De aftersales van de fabrikant laat echter te wensen over.
Pluspunten
Goede ontdooi functie Redelijke oven stand. Wel altijd 1,5/2x langer dan op verpakking staat.
Minpunten
Convectie element 2 maal defect Fabrieksgarantie wordt geweigerd
Eindoordeel
4 jaar geleden deze prima combi-magnetron. Was blij met een aantal functies, zoals de ontdooi functie, die goed werkte. Mét 5 jaar fabrieksgarantie.
Na 2,5 jaar bij een defect aan het warmte element een nieuwe gekregen. Terwijl het defect prima had kunnen worden gerepareerd. Er werd verteld dat dit soort producten altijd worden vervangen. Zonde en slecht voor milieu.
Maar goed, goed geholpen, binnen de fabrieksgarantie. Na vervanging (voor 50 euro omruilkosten) nog even opengemaakt en Inventum laten weten wat er precies defect was. Ik dacht: wel handig voor ze om te weten voor hun product ontwikkeling.
2 jaar later wederom defect, nog steeds binnen de fabrieksgarantie. De motor van de convectie ventilator deze keer. Nu maar vooraf even opengemaakt om te kijken of het te repareren is. Helaas lukte dat niet, dus weer een garantie aanvraag gedaan.
Nu schuilt Inventum achter de kleine lettertjes in hun garantie voorwaarden dat hij niet open mag worden gemaakt. Terwijl ik hem toch al had moeten weg gooien als hij weer vervangen zou worden...
Die 5 jaar fabrieksgarantie is een wassen neus!
Na 2,5 jaar bij een defect aan het warmte element een nieuwe gekregen. Terwijl het defect prima had kunnen worden gerepareerd. Er werd verteld dat dit soort producten altijd worden vervangen. Zonde en slecht voor milieu.
Maar goed, goed geholpen, binnen de fabrieksgarantie. Na vervanging (voor 50 euro omruilkosten) nog even opengemaakt en Inventum laten weten wat er precies defect was. Ik dacht: wel handig voor ze om te weten voor hun product ontwikkeling.
2 jaar later wederom defect, nog steeds binnen de fabrieksgarantie. De motor van de convectie ventilator deze keer. Nu maar vooraf even opengemaakt om te kijken of het te repareren is. Helaas lukte dat niet, dus weer een garantie aanvraag gedaan.
Nu schuilt Inventum achter de kleine lettertjes in hun garantie voorwaarden dat hij niet open mag worden gemaakt. Terwijl ik hem toch al had moeten weg gooien als hij weer vervangen zou worden...
Die 5 jaar fabrieksgarantie is een wassen neus!
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/389255/Mercedes.jpg?f=community)