Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Europe Europe i5500 Wit Review

carootje1980 11 februari 2011, 1.638 views

Samsung Galaxy Europe Europe i5500 Wit

Pluspunten

• Wifi, 3G, android 2.1, touchscreen, klein formaat

Minpunten

• Camera, touchscreen is wat klein, resolutie kon misschien nog wat beter

Sinds vorige week eigenaar van de Samsung galaxy europe i5500. Overgestapt van Nokia om eens te proberen hoe het android systeem bevalt en een telefoon met touchscreen.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima. Voor rond de 128 euro heb je een mooi vormgegeven toestel wat draait op android 2.1 en de verdere specs zijn ook ruim voldoende, zoals wifi en 3G. Het aantal pixels van de camera is niet erg spannend, maar 2 megapixel, maar voor de prijs van het toestel kun je dit verwachten.

Ik denk dat het voor de 'hardcore' gebruikers te soft is, maar voor iemand die kennis wil maken met android en touchscreen, is het een ideaal tussenstation voor bijv. later een galaxy S

Al met al een goede aankoop. Ik hoop er nog veel plezier aan te beleven! :)

Heb jij ook een Samsung Galaxy Europe Europe i5500 Wit?