Kodak Easyshare PlaySport Zwart - Reviews

Specificaties Full HD zonder opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Kodak Easyshare PlaySport Zwart Review

SimonTacx 3 februari 2011, laatste update op 4 februari 2011, 1.101 views

Kodak Easyshare PlaySport Zwart

Pluspunten

• compact!
  • robuust!
  • HD films!
  • Onderwater tot 3 meter! (ben dieper geweest, no problemo)
  • Accu gaat lang mee!
  • film in 60 fps!

Minpunten

• geen flitser!
  • Slechte kwaliteit wanneer het ook maar een beetje schemerig wordt!
  • Geen optische zoom!

Beeldweergave Score: 2
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Deze zeer compacte HD video camera heb ik gekocht toen ik naar Ibiza ging en heb er eigenlijk de hele dag mee in het zwembad gelegen. Vond het iets te vet dat je er onder water mooi mee kan filmen! Met de 720P 60 fps mode kan je onderwater toffe films maken! Het schakelen tussen de verschillende opties is makkelijk en hij ligt lekker in de hand! Ik heb hem al een paar keer laten vallen, maar door zijn robuuste vormgeving lijkt hij bijna niet kapot te krijgen!

Het meeste gebruik ik de foto optie. Hij maakt foto's van 5 MP. Helaas werkt de camera erg slecht als er weinig licht is, dan valt er bijna niet te filmen en wordt het beeld blurry! Hij heeft geen flitser, dus dit kan niet helpen!

verder is het een top camera om makkelijk en snel een mooi filmpje te maken tijdens bv het sporten!

• SDHC 8 GB klasse 10

Heb jij ook een Kodak Easyshare PlaySport Zwart?