Specificaties Tower, 7 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec One Hundred Review

w‚ldpyk 21 januari 2011, laatste update op 22 januari 2011, 3.721 views

Antec One Hundred

Pluspunten

• goed afgewerkt.
  • strak
  • goede kabel managment
  • past een 5870 + hdd
  • 4x usb front
  • prijs kwaliteid verhouding

Minpunten

• luide fans
  • geen mogelijkheid om de p4 kabel weg te werken
  • plaats fans de kabels lopen verkeerd

vandaag stond er een pakje voor de deur. goed verpakt door antec. de kast heeft helemaal geen schade opgelopen.

kast is mooi mat zwart. ziet er beter uit dan op de fotos op verschillende websites. voelt niet goedkoop aan.
]http://img707.imageshack.us/img707/9189/pict4043.jpg

de bijde panelen zitten vast met zo gehete duimschroeven super makelijk als je vaak hardware verwisseld.

zitten een aardig tal gaten in om kabels weg te werken. ik mis alleen de mogelijkheid om de p4 kabel weg te werken.

de usb kabels + on/of + led kan je makelijk de het gat van de 24pin halen en naar onder brengen . zie je niet meer terug.

de fans hebben de draden net verkeerd om om ze mooi weg te kunnen werken. je zult ze dan ook even los moeten halen en omdraaien.

het is niet aan te raden om de fans te laten zitten als je een stil stysteem wilt. ze maken nog al herie, vervang ze evt voor een setje nexus. dan heb je een stil systeem.

deze kast gaat goed zamen met een grote gpu. zoals de 5870 van sapphire. je kan op de zelfde hoogte dan ook nog steeds een hdd plaatsen. je verliest dus geen ruimte .

er zit een ruime kier tussen de mobo tray en de hdd tray waardoor je de sata kabels mooi weg kan werken.

kortom een goed kast voor een klein bedrag 50 euro

voor als de fotos niet meer werken.

Heb jij ook een Antec One Hundred?

Ik vind dit niet echt een review. Het is meer een soort van fotogallerij met bijpassende teksten. En het vervelendste ervan is dat je in eerste instantie alleen maar de teksten ziet.

Sorry, 1 ster
Bedankt voor de review, duidelijk en moie foto's. goed ook van je om de linken los te plaatsen, zo dat scheelt mij het weer.

alsjeblieft, 5 sterren.
Zit geen stof filter voor de fans maar wel voor de loze bays die niet gebruikt worden
fotos werken niet en de fotos die ik toevoegde doen het ook niet.

ik ben nu al bezig de kast uitelkaar te halen om te gebruiken voor mijn case mod.

vandaar dat het zo haastig is geschreven
Het is ook:
[img]url hier[/img]

[Reactie gewijzigd door MeltedForest op 21 januari 2011 15:48]

zit er nu eigenljik een stof filter in die kast?
Bedankt om de tijd te nemen voor deze review. Zat even te twijfelen maar ik ga me deze ook halen.

OFFTOPIC:
@Bravo: het gaat om de inhoud van de review, over de tevredenheid van de klant op zijn product. Niet over hoe de review is opgesteld!
thnx, denk dat het deze gaat worden :*)