Mitac Mio P550 Review

wammusNewbie 27 oktober 2006, 369 views

Mitac Mio P550

Pluspunten

• prima PDA voor een prachtige prijs, Bij Zercom zelfs nog goedkoper dan de prijsrange hier bij tweakers. Mooi scherm, werkt allemaal uitstekend en lekker snel.

Minpunten

• Op dit moment nog weinig ontdekt, ben misschien nog niet teveel gewend na m'n oude Del X5?

Veelzijdigheid Score: 5
Mio P550, nu een week in gebruik.
Na intensief gezocht te hebben en veel wikken en wegen, vooral veel reviews bekijken, heb ik uiteindelijk gekozen voor deze P550.
De doorslag heeft de prijs-kwaliteitverhouding gegeven, hoewel de batterijduur-beoordelingen me nog wel deden twijfelen.

Nu in gebruik moet ik zeggen dat ik daar weinig hinder van ondervind. Als je de adviezen voor goed batterijgebruik opvolgt en niet onnodig je netwerk aan laat staan, gaat de batterij meer dan voldoende mee.
Ook de vergrendeling van de Mio werkt uitstekend ! En van de minpunten uit gelezen reviews was de aan/uitschakelaar, waardoor er nogal eens onnodige "aan-tijd" en dus battrijvermogen zou worden gebruikt. Inderdaad is de aanknop niet handig gekozen, maar door toepassen van de softwarematige vergrendeling is dit prima te ondervangen.
Netwerken werken prima, leesbaarheid scherm is uitstekend.
Ga binnenkort proberen of ik de bewakingscamera's op de mio kan krijgen. Als dat lukt, later meer...

Heb jij ook een Mitac Mio P550?