D-Link DIR-600 Review

jandebehanger 10 oktober 2012, 635 views

D-Link DIR-600

Pluspunten

• duidelijk menu

Minpunten

• geen, had een usb poort moeten hebben.

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Onlangs bij Computerland gekocht voor minder dan 30 euro.
De router stond nu in bridge met een Speedtouch 546i. en later met de Telfort modem/router
Het menu is mbv de handleiding snel te doorgronden, het is gewoon uit de doos en werken.
Ik had de router mbv van 2 schroeven aan de muur handen, dit in verband met koeling en efficiŽnt gebruik maken van de ruimte.
Het is voor mij de manier om aan wat extra netwerkpoortjes bij mijn desktop te komen.
Helaas is nu einde gekomen na 1 jaar en 9 maand, een beetje een tegenvaller.
De router wordt nu vervangen door een router met een usb poort, want deze zijn aardig in prijs gedaald.
Bovendien kan ik dan afscheid nemen van de usb/utp printerserver.

Heb jij ook een D-Link DIR-600?