Logitech G5 Laser Mouse Review
Logitech G5 lasermuis. Gebruikt in combinatie met: *Pentium d 3ghz. *2 gb werkgeheugen 533mhz *256 mb geforce 7300 LE *dell 19 inch ultrasharp (1907 fpc) Games: *Call of duty united offensive. Ik heb deze muis aangeschaft omdat ik erg fanatiek call of duty speel. Mijn standaard dell muis was niet precies genoeg, en voldeed verder ook niet aan mijn verwachtingen. (niet dat ik er hoge verwachtingen bij had ofsow, maar de muis presteerde ondermaats) Verpakking en meegeleverde spullen: De muis wordt geleverd in een plastic doorzichtige verpakking die erg opvalt, de verpaking voelt stevig aan en de muis was onbeschadigd. Meegeleverd: *drivers *boekje *gewichtjes Aansluiten. Ik heb de muis aan de usb poort aangesloten...
Pluspunten
*precies *ligt lekker in de hand *doet wat je van een muis verwacht
Minpunten
*drivers *duur
Eindoordeel
Gebruikt in combinatie met:
*Pentium d 3ghz.
*2 gb werkgeheugen 533mhz
*256 mb geforce 7300 LE
*dell 19 inch ultrasharp (1907 fpc)
Games:
*Call of duty united offensive.
Ik heb deze muis aangeschaft omdat ik erg fanatiek call of duty speel. Mijn standaard dell muis was niet precies genoeg, en voldeed verder ook niet aan mijn verwachtingen. (niet dat ik er hoge verwachtingen bij had ofsow, maar de muis presteerde ondermaats)
Verpakking en meegeleverde spullen:
De muis wordt geleverd in een plastic doorzichtige verpakking die erg opvalt, de verpaking voelt stevig aan en de muis was onbeschadigd.
Meegeleverd:
*drivers
*boekje
*gewichtjes
Aansluiten.
Ik heb de muis aan de usb poort aangesloten en hij deed het (!).
Over de drivers ben ik niet te spreken, het ging zelfs zo mis dat ik maar systeemherstel heb gedaan
Eerste ervaringen.
De muis houdt lekker vast, voelt goed aan, en is merkbaar precieser dan mijn optische dell muis.
Even de muissnelheid binnen windows aanpassen zodat alles weer vertrouwd aanvoelt.
Er zitten genoeg knoppen op, sommige mensen hebben hier commentaar op, maar ik had eerst toch maar 2 knoppen.
Gamen:
Ik gebruik deze muis in cod united offensive, de muis is hier ook merkbaar precieser. In cod zet ik de muis op 2000 dpi. De dpi aanpas functie op de muis is erg handig. Een perfecte muis om mee te gamen, wel wat prijzig.
De bijgeleverde gewichtjes gebruik ik niet, ik vind de muis al zwaar genoeg.
Dit was mijn eerste product survey, graag tips en commentaar...
Reacties (5)
Goe bezig
- gevoeligheid vand e muis is op de muis (dus zonder software) in te stellen met een druk op de knop.
- het nut van de gewichtjes (is namelijk niet zo standaard dat het wel duidelijk is)
- de ruwheid van het oppervlak bij de duim
- maar 1 knop bij de duim voor "back"-operaties Dat het maar 1 knop is, is wat mij betreft een voordeel, in vergelijking met de 500-series.
Wat is het voordeel aan 1 knop in plaats van 2?- maar 1 knop bij de duim voor "back"-operaties Dat het maar 1 knop is, is wat mij betreft een voordeel, in vergelijking met de 500-series.
Hierdoor is dat minder krampachtig dan bij 2 knoppen.
Die forward-functie gebruik je toch vrijwel nooit.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn