Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G5 Laser Mouse Review

qinq 13 november 2006, 1.147 views

Logitech G5 Laser Mouse

Pluspunten

• precies
  • ligt lekker in de hand
  • doet wat je van een muis verwacht

Minpunten

• drivers
  • duur

Logitech G5 lasermuis.

*Pentium d 3ghz.
*2 gb werkgeheugen 533mhz
*256 mb geforce 7300 LE
*dell 19 inch ultrasharp (1907 fpc)

Games:
*Call of duty united offensive.

Ik heb deze muis aangeschaft omdat ik erg fanatiek call of duty speel. Mijn standaard dell muis was niet precies genoeg, en voldeed verder ook niet aan mijn verwachtingen. (niet dat ik er hoge verwachtingen bij had ofsow, maar de muis presteerde ondermaats)

Verpakking en meegeleverde spullen:
De muis wordt geleverd in een plastic doorzichtige verpakking die erg opvalt, de verpaking voelt stevig aan en de muis was onbeschadigd.
Meegeleverd:
*drivers
*boekje
*gewichtjes

Aansluiten.
Ik heb de muis aan de usb poort aangesloten en hij deed het (!).
Over de drivers ben ik niet te spreken, het ging zelfs zo mis dat ik maar systeemherstel heb gedaan :). maargoed de drivers zijn voor mij overbodig.

Eerste ervaringen.
De muis houdt lekker vast, voelt goed aan, en is merkbaar precieser dan mijn optische dell muis.
Even de muissnelheid binnen windows aanpassen zodat alles weer vertrouwd aanvoelt.
Er zitten genoeg knoppen op, sommige mensen hebben hier commentaar op, maar ik had eerst toch maar 2 knoppen.

Gamen:
Ik gebruik deze muis in cod united offensive, de muis is hier ook merkbaar precieser. In cod zet ik de muis op 2000 dpi. De dpi aanpas functie op de muis is erg handig. Een perfecte muis om mee te gamen, wel wat prijzig.
De bijgeleverde gewichtjes gebruik ik niet, ik vind de muis al zwaar genoeg.

Dit was mijn eerste product survey, graag tips en commentaar...

Heb jij ook een Logitech G5 Laser Mouse?

Dingen die wat mij betreft wel in de survey kunnen zijn:
- gevoeligheid vand e muis is op de muis (dus zonder software) in te stellen met een druk op de knop.
- het nut van de gewichtjes (is namelijk niet zo standaard dat het wel duidelijk is)
- de ruwheid van het oppervlak bij de duim
- maar 1 knop bij de duim voor "back"-operaties Dat het maar 1 knop is, is wat mij betreft een voordeel, in vergelijking met de 500-series.
Wat is het voordeel aan 1 knop in plaats van 2?:?
Het voordeel is dat je een ruimere knop hebt, omdat die 2e knop er niet op zit.
Hierdoor is dat minder krampachtig dan bij 2 knoppen.
Die forward-functie gebruik je toch vrijwel nooit.
Knappe survey, kort maar krachtig, alles wa ik weten moest zonder bijkomende zever :+

Goe bezig ;)
yep g5 is een goeie muis, heb em ook, en die drivers vond ik ook maar nix, het enigste waar je ze voor gebruikt is eigenlijk ook maar voor het scrollwieltje links en rechts (jah je kan links en rechts scrollen :P) maarja dat gebruik ik toch niet