HP 6020e Review
Opbouwende frustraties over de jaren, die je uiteindelijk het idee geven dat deze aanschaf zonde van je geld is geweest.
Pluspunten
Niets
Minpunten
Blijft zeuren om verbinden met het Internet als je hem uit zet Slikt niet alle soorten documenten via de app op je telefoon Mogelijkheden zoals reinigen printerkop diep weg gestopt Halfvolle cartridge, maar print 1 van de kleuren niet? Pech gehad! Verplichte inktprogramma als je weinig print.
Eindoordeel
2 jaar gebruikt en leek een leuke aanschaf.
Ik kreeg 3 maanden gratis printen, maar daar heb ik nauwelijks gebruik van gemaakt (ik print gewoon niet veel). Op zich niet erg, maar dan komt het.
Vervolgens 1 euro per maand voor 10 printjes.
Soms ging dat zo op en mag je bijbetalen en soms print je maanden nauwelijks/niet.
Je kunt tot maximaal 3 maanden aan printjes meenemen, daarna vervallen ze.
Dat is me dus behoorlijk wat keren gebeurd.
Maar ik betaal toch juist voor mijn printjes?
Inmiddels ook een verhoging naar €1,50 per maand en dan raakt je rode inkt verstopt.
Meerdere keren laten reinigen + intensief reinigen, maar waar dat al mijn vorige printers gewoon werkte, blijft hij bij deze verstopt. Halfvolle cartridge, dus voorlopig krijg ik ook geen nieuwe.
Na 2,5 jaar dan maar besloten om afscheid te nemen van een printer die verder op zich redelijk goed werkt, maar allemaal dingen heeft (zie negatieve punten) die mij flink irriteren.
Ik kreeg 3 maanden gratis printen, maar daar heb ik nauwelijks gebruik van gemaakt (ik print gewoon niet veel). Op zich niet erg, maar dan komt het.
Vervolgens 1 euro per maand voor 10 printjes.
Soms ging dat zo op en mag je bijbetalen en soms print je maanden nauwelijks/niet.
Je kunt tot maximaal 3 maanden aan printjes meenemen, daarna vervallen ze.
Dat is me dus behoorlijk wat keren gebeurd.
Maar ik betaal toch juist voor mijn printjes?
Inmiddels ook een verhoging naar €1,50 per maand en dan raakt je rode inkt verstopt.
Meerdere keren laten reinigen + intensief reinigen, maar waar dat al mijn vorige printers gewoon werkte, blijft hij bij deze verstopt. Halfvolle cartridge, dus voorlopig krijg ik ook geen nieuwe.
Na 2,5 jaar dan maar besloten om afscheid te nemen van een printer die verder op zich redelijk goed werkt, maar allemaal dingen heeft (zie negatieve punten) die mij flink irriteren.
Beoordeel deze review: