MSI MPG Coreliquid D240 Review
ik heb de MSI MPG CORELIQUID D240 gekocht ter vervanging van de NZXT kraken X53. De MSI AoI zit goed in elkaar en koelt goed. Compleet pakket geleverd met koelpasta etc.
De bijbehorende software is vooral top! ,Het display is uiteraard een gimmick maar werk super goed. Enige nadeel (in mijn build) is dat de cover flink spiegelt, en daardoor zie je het schermpje vrij slecht. Gelukkig kan deze cover er af via een magneetje, en ziet dat er niet gek uit!
Pluspunten
Hoge kwaliteit Goede assemblage uitstekende koeling, zowel low als high performance Cover met magneten, daardoor makkelijk met en zonder te gebruiken
Minpunten
cover weerspiegelt
Eindoordeel
Beoordeel deze review: