TP-Link TL-PA201 Starter Kit Review

Spoetnik385 14 mei 2011, 477 views

TP-Link TL-PA201 Starter Kit

Pluspunten

• Bedrijfszekere verbinding

Minpunten

• Geclaimde 200Mbps niet gehaald

Beheerbaarheid Score: 3
Het voornaamste doel waarvoor ik de TP Link gebruik is het verkrijgen van een betrouwbare internetverbinding. Doorvoersnelheid is (voor mij althans) van minder belang; dat wordt gehinderd door antieke PC's en een dramatische internet-aansluiting.
De bedrijfszekerheid is mij tot nu toe 100% meegevallen. Het gebruik van verlengsnoeren wordt af geraden, maar ik heb geen enkele hinder daarvan ondervonden.
Op dit moment is de verbinding als volgt: router - TP-Link 1 - verlengsnoer - meterkast groep A - meterkast groep B - meterkast "Schuur" - verlengsnoer - TP-Link 2. Snelheid 100 Mbps.

Voor mij doet het ding wat ie moet doen, niet meer en niet minder.

Heb jij ook een TP-Link TL-PA201 Starter Kit?

Je zegt dat je de 200Mb/s niet haalt, maar wat haal je dan wel? En wat voor config heb je verder hangen? Als je met antieke meuk werkt die enkel 100Mb netwerk heeft, dan zal je 200 natuurlijk nooit halen.
Heb je metingen? Die kunnen namelijk wel heel interessant zijn in dit geval.