Logitech Pure-Fi Mobile Review

AApostolovski 28 december 2010, laatste update op 28 december 2010, 147 views

Logitech Pure-Fi Mobile

Pluspunten

• Bluetooth bellen met Nokia
  • Goed geluid

Minpunten

• Bluetooth bellen met iPhone 3GS
  • Slap 3,5mm kabeltje

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Het speaker setje is uitgebreid en met de verschillende aansluit mogelijkheden op alles aan te sluiten:
- Bluetooth
- 3.5 mm aansluiting
en USB

Doordat hij oplaadbaar is kan je hem overal mee naar toe nemen. Omdat het geen dock betreft voor een mp3 speler zal je speler via de 3.5mm aansluiting er los bij liggen. Doordat de meegeleverde kabel erg dun is zal deze snel breken.

icm met een Nokia telefoon (via Bluetooth) heb ik met 2 a 3 mensen om de speakers heen een goed kwalitatief gesprek kunnen houden met de beller aan de andere kant, echter ...

met een iPhone 3GS was dit absoluut onmogelijk. Veel te veel echo en ik was onverstaanbaar voor de beller. Ik heb geprobeerd om de telefoon te verbergen maar dat hielp niet echt. Ik heb de speakers nu aan de kinderen gegeven.

iPhone of Logitech probleem?

Heb jij ook een Logitech Pure-Fi Mobile?