Cooler Master NotePal U2 Review

Curiosity 27 december 2010, 2.259 views

Cooler Master NotePal U2

Pluspunten

• Koelt erg goed.
  • Ventilatoren zijn gemakkelijk aan te brengen onder de te warme delen.
  • USB poort word doorgelusd en dus geen verlies van een USB poort.

Minpunten

• Kan ik niet vinden.

Kwaliteit Score: 5
Sinds ik dit product ben gaan gebruiken een tijdje terug heb ik een snellere en meer efficinte notebook. Mijn 15,4 inch notebook was nogal een heethoofd. In gebruik gaf Core Temp geregeld aan dat de temperatuur opliep tot +/- 60C. In rust gaf Core Temp aan dat hij +/- 53C werd.

Sinds het aanbrengen van Coolermaster NotePal U2 onder mijn 15,4 inch notebook geeft Core Temp aan +/- 56C bij ingebruik en +/- 44C in rust. Lekker cool dus! De Coolermaster NotePal U2 ondersteunt notebooks of laptops tot en met 17 inch formaat.

Met ingebruik bedoel ik internetten, Twitter en dergelijke in mijn browser plus mijn IM programma open. Met rust bedoel ik dat ik geen input geef of vraag van het notebook.

Ik raad deze notebook koeler aan iedereen aan die een te hete notebook of laptop heeft. Zeker als het formaat van de notebook of laptop tot 17 inch is.

Heb jij ook een Cooler Master NotePal U2?