Chieftec APEX AIR Review
Heb laatst een systeem gebouwd met deze grote kast van Chieftec. Zag hem een paar maanden geleden op een Duitse website staan voor een fractie van de prijs wat je voor een vergelijkbare kast van In Win, Lian LI of iets dergelijks zou betalen.
Vergeleken met mijn Corsair 4000D en Lian Li Lancool 216 is deze kast gewoon mooier gebouwd. Het heeft een scharnierend tinted window wat erg luxe oogt. De meegeleverde fans 3x140mm 1425 rpm, hebben PWM en zijn zeer goed en stil.
In deze prijsklasse zie ik persoonlijk geen enkele kast met de looks en specificaties van deze nieuwe Chieftec. En ik bouw nog wel eens een systeem... Aan te raden dan ook!
Pluspunten
Goede kwaliteit Ruime inbouwmogelijkheden Zeer goede fans meegeleverd Veel airflow
Minpunten
Hoog gewicht
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Ik zal alsnog een review plaatsen voor deze kast maar ik, kan alles wat deze tweaker over deze kast zegt, beämen, na een maand in gebruik, en met 4070 super en een Ryzen 9 7900 , hoor ik het systeem nauwelijks, blijft heel koel , onder load (rendering en gaming).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/595584/crop5d8bc0b371641_cropped.jpeg?f=community)