Acer AL1716As Zilver Review

Darkasantion 27 september 2006, 768 views

Acer AL1716As Zilver

Pluspunten

• Goede/snelle prestatoe tegen goede prijs

Minpunten

• Geen DVi-input

Na jarenlang te hebben gekeken naar mijn oude CRT had ik maar eens besloten een LCD-monitor te kopen, en na mezelf te hebben geinformeerd over de eisen aan een 'goede' LCD-scherm dat gebruikt kon worden om oa me te gamen, maar dat niet te hoog in prijs zou zijn ben ik bij dit scherm uitgekommen omdat ik al eerder en Acer product heb gehad en daarom veel vertrouwen heb ik in dit merk. Verder beviel me het slanke/dunne ontwerp erg goed, hou ervan om weinig knoopjes/rand om mijn beeld te hebben. Het scherm kwam zoals verwacht goed verpakt aan, dat wil zeggen beschemd met bubbelplastic en luchtzakken, verder was er een plastic 'sticker' met simpele tips erop, op het scherm geplakt om deze te beschermen. Het scherm is eigenlijk erg simpel om op te zetten, handleiding heb je eigenlijk niet nodig, alles is zichzelf uitleggend. Na installatie en opstarten was ik helemaal weg van het scherm, so duidelijk als het was tegenover mijn oude lompe CRT.

Het scherm is helder en duidelijk, en past zich automatisch aan, wat erg prettig is, zodat je nooit randen hebt of wat dan ook, verder is het ook snel met een responsetijd van 8ms en levert het dus in mijn ogen zeer goede prstaties voor een lage prijs.

Na 2 maanden ben ik nog steeds erg blij met het scherm, nog geen defecten gevonden.

Heb jij ook een Acer AL1716As Zilver?