Iomega Ultramax Plus Desktop 4TB Grijs Review
Apparaat wordt onder Windows alleen herkend als je 'm via Firewire aansluit. De eSATA en de USB aansluiting doen helemaal niks. Via Firewire haalt 'ie onder Windows XP nog wel aanvaardbare snelheden, onder Windows 7 is het enorm traag.
Pluspunten
Mooie vormgeving.
Eindoordeel
Apparaat wordt onder Windows alleen herkend als je 'm via Firewire aansluit. De eSATA en de USB aansluiting doen helemaal niks. Via Firewire haalt 'ie onder Windows XP nog wel aanvaardbare snelheden, onder Windows 7 is het enorm traag.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Iomega Ultramax Plus Desktop 4TB Grijs?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!