Asus WL-566gM Review

RobIII 12 juni 2007, laatste update op 25 februari 2010, 667 views

Asus WL-566gM

Pluspunten

• Duidelijke management interface
  • Degelijk bereik
  • Degelijke apparatuur (stevige behuizing en antennes etc.)

Minpunten

• Heb nog niet echt negatieve eigenschappen ontdekt

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Ik heb het ding in een "opwelling" gekocht (moest er toch eens van komen) en vanwege de enorme "electrosmog" in en om ons huis maar meteen eentje gepakt die beweerde een fatsoenlijk bereik te hebben. En dat blijkt.

Ik gebruik het ding i.c.m. een ASUS PCMCIA (240 MIMO 802.11g) kaartje voor mijn laptop en ik heb in en om ons huis plenty bereik. De verbinding met mijn shares is (op het oog) even snel als mijn 100Mbit UTP aansluitingen. En omdat het wireless gebeuren eigenlijk alleen maar wordt gebruikt voor wat internetten voldoet het prima aan mijn "eisen".

Nu nog een fatsoenlijke laptop :Y) (Gericom 1st supersonic M6T :X )

Heb jij ook een Asus WL-566gM?

Ik neem aan dat je niet hebt geprobeerd NAT uit te zetten of WPA icm MAC filtering? Beide wil mij namelijk niet lukken op dit apparaat :(.
Volgens mij werkt dat bij mij prima, maar ik meen me te herinneren een firmware upgrade te hebben gedaan.