Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 Review

SpeedingWilly 21 november 2010, laatste update op 21 november 2010, 208 views

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Pluspunten

• Ergonomie
  • Degelijkheid
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Grootte (klein, maar voor mij een pluspunt)

Deze muis gebruik ik in combinatie met de Acer Timeline 3810t (zie review http://tweakers.net/produ...meline-3810t-944g32n.html).

De muis is lekker klein, wat fijn is omdat ik de laptop ook op reis gebruik. Ondanks de grootte ligt de muis fijn in de hand. De muis is erg solide gebouwd en er wordt een fijne opberghoes meegeleverd waardoor de muis ideaal is om op reis te gebruiken. Verbindingsproblemen heb ik niet, de Bluetooth connectie werkt altijd. De batterijen gaan erg lang mee.

Heb jij ook een Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000?