3Com 3C905C-TX-M (100Mbps, RJ-45, PCI, Managed) Review

Carpetsmoker 24 augustus 2006, 499 views

3Com 3C905C-TX-M (100Mbps, RJ-45, PCI, Managed)

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Prestaties

Minpunten

• Geen

Gewoon een degenlijke en betrouwbare kaart!

Ik heb er thuis drie, en nog nooit nergens problemen mee gehad.

Op werk gebruik ik er ongeveer tien, een aantal in workstations, een aantal in demo pc's, en in de servers, ook hier, nog nooit problemen.

Ik heb deze kaart met een berg verschillende besturingssystemen gebruikt, en werd altijd meteen herkent zonder problemen.

Prima prijs, zeer schappelijk tot verhouding van de prestaties!

Heb jij ook een 3Com 3C905C-TX-M (100Mbps, RJ-45, PCI, Managed)?

Helaas is dit product al "end of life" en dus niet meer leverbaar.
Volgens mij heb ik die netwerkkaart ook eens in mijn pc gehad. Dat is al weer een aantal jaar geleden. Ik vond het ook een geweldig kaartje al vind ik dat hij tegenwoordig wel erg veel cpu kracht gebruikt (onder windows)