Intel Pentium 4 531 Tray Review

Stevendefeij 22 augustus 2006, 359 views

Intel Pentium 4 531 Tray

Pluspunten

• Het is geen Celeron en hij is 64 bit.

Minpunten

• Netburst, heet, gemiddeld maar 1,8x sneller als mijn overclockte tualatin Celeron 1300 @ 1733 (vanwege de betere prestatie per klok p3 kern).

Het is een netburst misbaksel.
Hij wordt heet maar met een BTX kast gaat dat wel goed alleen in de zomer gaat de koeling wel wat meer herie maken (gek he)

Helaas nog een van de 90 nm generatie.
Nou ja intel zal het vast niet erg vinden al ik deze processor een beetje afkraak want de nieuwe Core 2 Duo's zijn geniaal en het tegenovergestelde van deze processor.

Nee de pentium 4 / D waaronder deze zijn echt een reden voor alle AMD sceptischi om AMD te heroverwegen.

Tenzij ze een intel Core 2 Duo willen natuurlijk

Heb jij ook een Intel Pentium 4 531 Tray?