Acer Aspire 5671AWLMib Review

MowiNewbie 21 augustus 2006, 378 views

Acer Aspire 5671AWLMib

Pluspunten

• Snel, mooi. Doet precies wat ik er van verwachtte!

Minpunten

• Bij zonlicht valt het scherm wat tegen.

Dit is mijn eerste laptop. Wel een goede keuze denk ik. Manlief heeft een Acer travelmate, die heeft een voor mij net iets te klein schermpje, dus werd het deze.

Bij zonlicht valt het scherm wat tegen, maar dat nu het enige minpuntje dat ik kan noemen. In normale omstandigheden is het scherm meer dan uitstekend.

Zijn net niet drie kilo is behapbaar.

De voordelen ten opzichte van de 5076, die ik in eerste instatie zou kopen, zijn z'n 512 mb videokaart en de 120 mb vaste schijf. Volgens mij zijn ze verder qua prestaties identiek.

Uiteraard wil je met zo'n machine ook een beetje de blits maken, wel, dat lukt prima. Wanneer manlief, zoonlief en ondergetekende op een rijtje zitten te werken hebben we wel bekijks!

Heb jij ook een Acer Aspire 5671AWLMib?