Specificaties 19" @ 1440x900 (WXGA+) (lcd, 4ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 940BW Review

Thabone 21 augustus 2006, 2.179 views

Samsung Syncmaster 940BW

Pluspunten

• Ingebouwde voeding
  • Verstelbaar in hoogte
  • DVI en VGA
  • De Prijs
  • Scherpte van het beeld!
  • Aan/Uit schakelaar op achterkant
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Resolutie in spellen

Nu 1 dag in gebruik en het lijkt mij nu al een tft die ik lang zal blijven gebruiken.

Het scherm kwam gelijk goed op mij over maar dit komt hoogstwaarschijnlijk ook omdat ik al 7 jaar met een crt zat opgescheept. Heel veel goede eigenschappen die me gelijk opvallen.

Na aanleiding van een reactie zal ik mijn survey iets uitbreiden :)

De inkijkhoek van het scherm is heel groot, waarmee je vrijwel moeiteloos vanaf de zijkant alles kan. Misschien word het scherm iets donkerder, maar dit is ook iets waar ik mij zelf helemaal niet aan stoor.

De kleuren van het scherm zijn in eerste instantie vrij fel, maar ook dit komt misschien omdat ik een crt gewend ben. Om die reden heb ik de helderheid en contrast omlaag gezet, maar zoals in de positieve eigenschappen staat, zeer scherp beeld.

Gelukkig heb ik niet 1 defecte pixel aangetroffen, dit heb ik even getest door verschillende kleuren op de achtergrond te gebruiken als blauw, rood, wit, zwart, groen.

Na dat ik het nu enige tijd gebruikt heb valt me eigenlijk maar 1 minpuntje op, en dat is de resolutie wanneer je namelijk met je oude resolutie bijv 1280x1024 speelt, dan rekt het beeld zich uit(logisch) Om je spel dan goed te spelen, moet je de resolutie aanpassen en dit vergt gelijk meer van je videokaart. Gelukkig was mijn pc hier op voorbereid, maar anders moet je met een lagere resolutie werken, zover ik dit systeem kan begrijpen :)

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 940BW?

Euh... kort en bondig zullen we maar zeggen....
Kun je nog wat meer vertellen over de extra's, of je pixeldefecten had, kijkhoek, kleuren, etc., etc. Dus niet alleen onder positief en negatief korte oneliners zetten, maar de boel ook onderbouwen in de tekst. Hier en daar een komma zou ook fijner lezen...
Excuse me sir :), ik doe mijn best
No offense intended... maar het is fijn als survey's ook echt wat toevoegen, zodat anderen die misschien ook deze hardware willen aanschaffen wat stof hebben om te vergelijken met andere apparaten...
Maar, dit is al veel beter, hoor! Ga zo door, zou ik zeggen ;)
Voor Games moet je gewoon de native resolutie van 1440900 gebruiken en in spellen "widescreen" aanvinken. Dan heb je geen last van dikke hoofden ed.