1. Laagste prijs
    € 60,92 bij bol Plaza
    Wacht je op een prijsdaling?
  2. Kenmerken | Gebruikersreviews
  3. Willen (6) Hebben (5)

Bekijk alle reviews

Sennheiser BT T100 Review

26 januari 2023, laatste update op 26 januari 2023, 1.082 views Rapporteer
Product gekocht +2

Prima product maar veel te duur. Ik gebruik dit product om de audio van een oude Philips TV (alleen 3,5mm plug) naar een JBL koptelefoon te sturen, zodat ik TV kan kijken tijdens het sporten.

Pluspunten

• Verbinding (direct, zuiver)
  • Formaat (compact, licht)
  • Gebruik (werkt vlekkeloos)
  • Zowel jackplug kabel als optical meegeleverd

Minpunten

• Duur

Eindoordeel

4 van 5 sterren (Goed)
De Sennheiser zender is duurder dan de JBL koptelefoon waar ik hem mee gebruik, maar het werkt prima, ik merk geen vertraging in het geluid en elke keer als ik de koptelefoon aanzet dan verbindt hij direct. Apparaat wordt gevoed vanuit de TV (direct via USB) dus als ik de TV aanzet dan gaat de zender ook aan. Er wordt niet automatisch verbinding gemaakt met andere apparaten en dat is prettig (ik lees dat goedkopere oplossingen soms wel de neiging hebben om telkens met andere bluetooth-devices te gaan verbinden).

Mijn oude TV heeft maar één USB-poort en ik moet zowel deze zender als ee Chromecast voeden, dus ik heb er een USB-hubje tussen gehangen (ook zo'n lichtgewicht ding), en dat werkt prima samen. Ik zet nu dus mijn TV aan, trek m'n sportschoenen aan, zet de koptelefoon op m'n hoofd, zet deze aan, cast een Youtube-filmpje naar de Chromecast en roeien maar!

Ik vind het product te duur omdat het zo simpel is, je kunt aanvoeren dat hij precies doet wat hij moet doen en dan dus eigenlijk tegen elke prijs verkocht zou kunnen worden, en ik ben er ook blij mee omdat hij mijn probleem oplost, maar ik zoek volgende keer liever een nieuwe TV met bluetooth (2e handsje) dan dat ik dit apparaat koop voor meer dan €60.
Beoordeel deze review: 0 +1 +2 +3

Heb jij ook een Sennheiser BT T100?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review

Reacties

Sorteer op:

Weergave:

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn