Bose Companion III Review

Hyperik 29 oktober 2010, laatste update op 29 oktober 2010, 1.067 views

Bose Companion III

Pluspunten

• Bouw en looks

Minpunten

• Bas en er is niks in te stellen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 1
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Als je de vormgeving mooi vind dan is dit een aanrader.
Nog een positief punt is dat het geluid prima en mooi is! …maaar

Voor de bas heb ik 1 ster gegeven omdat je deze niet kan instellen. De bas staat te hard en is erg vervelend.. zo vervelend dat ik ze bijna nooit gebruik als ik achter mijn laptop zit... als ik door het huis loop en muziek luister dan valt de bas intensiteit minder op.

Hou je van goede lage bas dan is dit je nummer 1 boxen set waar je je buren mee kunt irriteren.

Zou je niet denken dat de bas zo duidelijk hoorbaar is met niet eens een aparte subwoofer er bij.

Ik gebruik mijn koptelefoon nu altijd en daar komt prima geluid uit.

Heb de bose 2 er nu alleen voor de sier staan.

Beetje een miskopertje... als je hier zorgen over baart koop DEZE SET niet... kijk maar naar een Creative set waar je de bas wel handmatig en software matig kunt instellen.

Bose kun je niks softwarematig instellen om bas te reduceren ook niet in Windows 7 of hardware knopje.

Heb jij ook een Bose Companion III?

Bass kan je instellen op elke mediaplayer als ik het goed heb;) en ook in te stellen in config scherm van win7.
Ik deel de ervaring met de te zware bas niet. Ik heb deze set gekocht nadat ik een winkel alle sets heb vergeleken en deze er uit sprong met een uitstekend gedefinieerd geluid en een strakke klank van de bassen. In vergelijking met de bose companion 2 vond ik de in prijs vergelijkbare sets maar blikkerig en/of onevenwichtig.

Wat mij betreft dus wel een aanrader.