ICIDU Wireless Router 150N Review

Xantios 27 oktober 2010, laatste update op 27 oktober 2010, 1.518 views

ICIDU Wireless Router 150N

Pluspunten

• Goedkoop
  • Simpel
  • Waar voor je geld
  • Goede Wifi range

Minpunten

• Web-Interface

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Een mooie *kuch* zonnige Dinsdag,
en goh,wat zou het nu toch handig zijn om WiFi te hebben... Maar mijn ouwe wlan geval is alweer een tijdje stuk (Adapter gegrild) Laten we maar eens naar de MyCom crossen...

Hey! een goedkope WLAN-Router! die nemen we maar eens mee.
Even configgen,en werkt als een trein!

De feature set is best nog wel erg goed in vergelijking met de prijs,
het ontvangst van WiFi komt nog een goed eind,zelfs met meerdere Lans in de buurt.

Helaas vandaag wel even een keer een probleemje gehad met niet meer in kunnen loggen op de webinterface,maar dat was met een reboot (die overigens erg snel gaat!) weer prima in orde.

Ook ping tijden onder het online gamen (voor de liefhebbers) is erg goed in orde voor deze prijscategorie.

De support heb ik nog geen contact mee gehad,en heb hier nog geen behoefte aan gehad
dus ik heb daar nog geen mening over.

Heb jij ook een ICIDU Wireless Router 150N?

En wat voor snelheid haal je met dit dingetje?
Ik haal met deze router niet meer dan 30 Mbit per seconde draadloos. De router is trouwens 54N en niet 150N! Helaas ga ik binnenkort deze router weer verkopen en een 300N kopen, want ik haal niet alles uit mijn verbinding.
Vrees dat je dan toch iets verkeerd doet, als je maar 30mbit haalt.. ik haal met mijn 802.11N Laptop ruim over de 60Mbit's (dus ook over de 54mbit van de 802.11G standaard) ....